הבוגרים שלנו יוצאים מהכלל

תותחי פיתוח אפליקציות

איתי, בן 15, הוד השרון

בוגר של:
תותחי פיתוח אפליקציות

איתי התחיל ללמוד איתנו כשהיה בן 10 ולמד במסגרת התכנית במשך 4 שנים.

איתי מספר על עצמו כי הוא מאוד אוהב מוסיקה: "אני מסוגל לשמוע מוסיקה כמעט 24/7".
בזמנו הפנוי איתי מנגן בגיטרה, מבלה עם חברים ועובד על פרויקטים מעניינים.

בשנת 2015 איתי הקים את חברת Joy2Day, בית תוכנה קטן לפיתוח אפליקציות, אתרי אינטרנט ועיצוב גרפי ללקוחות פרטיים ועסקיים.

בשנת 2016 איתי הקים את חברת Teencrew אשר מספקת לחברות בתחום ההייטק, נקודת מבט על עולם הדיגיטל מעיניהם של בני הנוער. Teencrew נותנת שירותי יעוץ לחברות בהבנת הבעיות במוצרים שהם מפתחים לבני נוער, על מנת לשפר את החוויה מהמוצר.

איתי עסוק ביום יום גם במתן שירותי יעוץ לחברות בנוגע להתאמת מוצרים דיגיטליים לבני נוער. בקיץ האחרון, הוא היה שותף להקמת פורום שיעורי בית בשיתוף ערוץ הילדים. פורום שמטרתו לעזור לילדים להבין חומר שנלמד בבית הספר ולהתכונן למבחנים.

איתי לא עוצר פה והוא משתתף בהאקתונים שונים ובשיתוף פעולה עם אנשים בגילאים שונים, הוא מנסה לעלות על רעיונות ייחודיים במסגרת האתגרים השונים בכל תחרות.

איתי מספר: "ההאקתון האחרון שהשתתפתי בו היה של חברת שברולט בדטרויט (ארה"ב). הטיסו אותי לשם יחד עם עוד 30 בני נוער סופר מוכשרים ומיוחדים מ- 11 מדינות שונות וביחד עבדנו במשך יום שלם על פתרונות לבעיה הקשה של שימוש בטלפון הנייד בזמן הנהיגה".

כשיהיה גדול, איתי רוצה לשרת ביחידה 8200 ולצבור שם ניסיון בתחום הסייבר, לעבוד אחרי הצבא בחברות הייטק גדולות בסיליקון ואלי ולהתנסות בטכנולוגיות שונות, תוך כדי לעבוד על מיזמים אישיים ולבסוף להקים חברה עצמאית.

איתי מספר על אחת האפליקציות שפיתח "סאמזאפ": "הלכתי לאכול עם חברים במסעדה ובשלב בו הזמנו חשבון, שמתי לב שנושא חלוקת החשבון בין החברים היה בעייתי ביותר. אף אחד לא ידע כמה בדיוק הוא צריך לשלם. תמיד נוצר בלאגן גדול. זה הביא אותי לחשוב על פתרון יעיל ופשוט. מה שעשיתי היה לאפיין את המוצר כך שיהיה פשוט לשימוש, עיצבנו אותו, פיתחנו אותו והעלינו לחנויות".

איתי מספר שהוא קיבל פידבקים חיוביים מאנשים שהורידו והשתמשו באפליקציה וגם הצעות לשיפור שלקח לתשומת ליבו.

איתי פיתח אפליקציות מסוגים שונים. אתם מוזמנים לבקר בחנות האפליקציות שלו.

איתי, נרגשים לראות את הדרך שעשית מאז היית בן עשר, גאים לראות שלקחת איתך את המשפט ששמעת החל משנת הלימוד הראשונה ("הכל אפשרי וזה תלוי בעיקר בי…"), תמיד שמחים להמשיך ולשתף איתך פעולה ולעזור בכל מה שניתן…

עיקרי התכנית
  • רמה
    מתחילים
  • שעות שבועיות
    שעתיים,
    שעת לימוד + שעת תרגול
  • מחויבות
    30 שיעורים לאורך 9 חודשים
  • כיתה
    ה - י"א
  • שפה
    עברית
  • מיקום
    שיעורים אונליין

אודות הקורס

ילדים יפתחו אפליקציות ומשחקים לסמארטפון, יכתבו קוד מהשיעורים הראשונים ויעשו את צעדיהם הראשונים כיוצרים דיגיטליים. הילדים יחוו הכרות עם סביבת הפיתוח וילמדו את יסודות התכנות של פיתוח אפליקציות ומשחקים לסמארטפון. הם יתחילו מפיתוח אפליקציה בעלת כפתור אחד וימשיכו לפיתוח אפליקציות מרובות מסכים. התלמידים יפתחו מספר אפליקציות שיותקנו על המכשיר החכם שברשותם. עוד על הקורס