המדריכים שלנו

המדריכים שלנו עוברים תהליך מיון קפדני והכשרה מדויקת ללימוד בשיטה הלימוד הייחודית שלנו. הכירו את המדריכים שלנו לפיתוח אפליקציות.

אמילי אזולאי

"אני יכול לומר בבטחה שהחינוך של העתיד יתרכז בכושר – ההמצאה – באמונה נחרצת בערכה של רוח ההמצאה וכושר היצירה"

אמילי אזולאי

איתי פרץ

"אין גבול לכמות הידע אותו ניתן לרכוש"

איתי פרץ

אורי סוכי

"מי שיש לו 'למה' שלמענו יחיה, יוכל לשאת כמעט כל 'איך'." ניטשה

אורי סוכי

לירון כץ

"ניתן להפוך כל למידה למהנה, חיובית ומעצימה"

לירון כץ

בר עבודי

"קשה – זאת אומרת אפשר" זאב ז'בוטינסקי

בר עבודי

תמר עופר

"תאמין שאתה יכול ואתה כבר בחצי הדרך לשם" תאודור רוזוולט

תמר עופר

אופק ורדי

"הדרך הטובה ביותר לנבא את העתיד היא ליצור אותו" פיטר דרוקר

אופק ורדי

קארין ברנוב

"למידה אינה תוצאה של הוראה, אלא של סקרנותו ופעילותו של הלומד." ג'ון הולט

קארין ברנוב

נועה רוטשילד

"על פי כל חוקי האווירודינמיקה, הוכח שהדבורה אינה מסוגלת לעוף, אך הדבורה אינה בקיאה באווירודינמיקה ואינה מודעת כלל לעובדות מדעיות, היא עקשנית, ולכן היא עפה".

נועה רוטשילד

אופיר בדרשי

“אתה לא יכול לטפס על סולם ההצלחה עם הידיים בכיסים.”

אופיר בדרשי

יוני המר

"החינוך היעיל ביותר הוא לתת לילד לשחק בדברים נפלאים" – אפלטון

יוני המר

ליאן אקילוב

"הצלחה גדולה מורכבת ממעבר בין כישלון לכישלון, בלי לאבד את ההתלהבות." ווינסטון צ׳רצ׳יל.

ליאן אקילוב

נעם לוי

"בכל אחד/ת קיימות יכולות, תפקיד החינוך הוא לטפח את האמונה בהן והרצון לגלותן ולהשתמש בהן."

נעם לוי

יאיר פיינה

"תנו לילד סקרן נקודת משען והוא יניף את העולם (ארכימדס, עם קצת עזרה ממני)"

יאיר פיינה

ירדנה אייניס

ירדנה מאמינה כי יצירתיות והבעת העולם הפנימי של כל ילד היא המפתח להצלחה וללמידה כיפית חויתית ומאתגרת!

ירדנה אייניס

קרולין עודה

״אני מאמינה שבשנת 2018 בתי הספר צריכים להסתגל לדור החדש, לבוא לקראתם, ולשחרר מעט משיטות הלימוד המיושנות, ואף יותר מזה: לשחרר מהתיוגים המיותרים.״

קרולין עודה